Som en smurf, det är jag!


Har tagit en paus från so plugget och ska kolla ett avsnitt oth eller två, sitter även med en grönblå ansiktsmask i fejjan också, riktigt snyggt! Känner mig som en smurf på pricken. Kom på förut att vi pratade om prao i skolan förut, ska ha det vecka 11 så det är ett tag kvar men jag och Agnes pratade i alla fall med våran mentor om att vi ville ha tillsammans. Så vart vi än hamnar så blir vi tillsammans, och dessutom om vi hamnar här istället för i Degerfors så sover Agnes här hela veckan, underbart! One tree hill hela veckan låång! Jaja, nu ska jag kolla oth och sen får jag se om jag hinner gå igenom so:n någon gång till innan jag somnar, vi hörs!
Ojojoj, bildkvalitén här! haha, mobilbild såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0