Allt bara idag


Läste på någon blogg häromdagen att dom sett en bild i spotlighten - bilder som jag ser när jag bloggar, som ett forum med bilder blogg.se valt ut - på kladdkaka och blev väldans sugen. Nu visar dom en bild på en - vad det ser ut som - supergod muffin, tack för den blogg.se! Har hunnit med en massa idag, fick "pris" för att mitt förra lag vann nutidsfrågorna förra terminen, sedan bytte vi lag och jag hamnade i ett med endast tjejer, hur bra var vi? Bäst! Fick för första gången - tror faktiskt ingen grupp i våran klass har fått det, någonsin - alla rätt, dvs 22/22, vad bevisar det? Tjejer är bäst. Och när vi får mer poäng än våran lärare får vi "pris", vilket våran grupp då fick - och även en till grupp, men dom hade ett fel, hehe. Hade fysik för första gången och gick igenom vad vi gjort förra terminen för att färska upp minnet lite, jobbade matte som en tok och hann klart med veckoplaneringen. Hade syslöjd för första gången och påbörjade min virkade mössa, får se hur det slutar. Ikväll ska jag iväg och sjunga i betel, tror Emmie skulle dit, så blir nog bra. Annars åker vi mot Karlstad imorgon och sover där över natten, ni får klara er på mobilblogg och inställda, nu ska jag städa lite och sen fixa mig, vi hörs!
Bild från Örebro - ganska uppenbart eftersom det är en bild på örebro slott, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0