Bara sådär böt man utseénde!


Kom hem från skolan för ett tag sedan, hade världens segaste tyskalektion innan vi slutade, men det var lugnt, slutade ju två idag. Har haft en riktigt dålig dag idag, Emmie är sjuk, så våra planer fick ställas in, provet var överdrivet svårt - för att vara bildprov - gjorde allt och lite till fel på hemkunskapen, trots det blev våra crépes riktigt bra - om man hade tyckt om crépes vill säga. Dagen blev dock bättre, höll på att somna i Elins knä, och det var rätt mysigt, fick kakor av Marcus i bussen eftersom han inte orkade mer, och när jag kom hem hade jag fått mina nya glasögon - lycka! Försökte ta en bild men alla blev bara helt konstiga, men jaja, en bild får jag väl bjuda på. Nu ska jag kolla top model och sen har jag några tyskaglosor att plugga in, sen är det bara jag och min bok resten av kvällen, vi hörs!
Ser, jag vet inte, galen ut, dessutom är min näsa enorm, haha, här klagas det!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0