det har inte gått


Okej, jag försöker en gång och ser om det publiceras nu. Mitt förra inlägg ville inte komma upp och jag har ingen aning om det kommer fungera nu men vi försöker! Bloggar via mobilen nu vilket betyder att det inte blir någon bild. Dagen har tillbringats framför tvn och jag har kollat OS hela dagen, cykling, simning, pingis, beachvolley, handboll, fotboll och lite badminton, säkert något mer som jag nu har glömt men jag har som sagt tittat hela dagen. Nu på kvällen fick vi ett minst sagt kraftigt oväder, åskade och regnade och blåste kraftigt, blixtarna var faktiskt rätt mäktiga men jag är riktigt rädd för åska, haha. Nu kollar jag... hör och häpna, OS! Övrigt mår jag super, det är bara några få dagar kvar till däldenäs och jag ska nog nästan börja packa imorgon! Haha, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0