Fotografering


Var ett bra tag sen sen jag hade en fotografering med Emmie, men det kan ju bero på att vi inte har träffats. I alla fall, tänkte prova mig på såpbubblor och fotografera lillasyster. Vet icke om man ska ha några speciella inställningar eller så, så jag får köra på. Började dagen med att fira henne och gav henne presenter, annars har jag inte gjort speciellt mycket idag heller. Men solen skiner, tack gode snälla gud! Jaja, jag ska inte säga för mycket, den kommer säkerligen hinna gå i moln innan vi kommer ut. Peppar peppar. Imorgon får jag troligtvis besök av Agnyplopp, vi har ju faktiskt varit ifrån varandra i en vecka snart. Haha. Nej men vi hörs!

Någon bild ifrån någon resa mor och far gjort, sitter vid deras datorn och jag tänkte att ni kanske ville ha något att se i vilket fall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0