Helt hopplös


Så många gånger har jag tänkt att sätta på datorn och skriva ett kort inlägg om dagen. Hur många gånger har jag faktiskt kommit till handling? Ingen. I vilket fall, gårdagen var rätt händelselös, vaknade runt tolv, tog på mig kläder och hjälpte mormor att plocka hallon. Höll då också på att ramla ner i älven 867847696 gånger. Plockade undan lite i huset - jag vet inte, men jag antar att jag typ slagit i huvudet eller så. Bakade blåbärskaka på eftermiddagen och hamnade sedan framför tvn resten av dagen. Amanda och David bjöd på laxfilé med potatisskivor i ung med citronsås, smakade finfint. Nu ska jag springa upp till cafét för jag och Amanda ska jobba där idag. Grattis till världens bästa lillasyster också som nu är hela åtta år! Vi hörs! 
.
Om någon försöker kontakta mig över mobilen så är anledningen till att jag inte svarar för att den är död, så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0