I'm back!


Jag är tillbaka! Efter fem dagar i Stockholm med bästa tog vi några timmars paus från varandra innan vi åkte till örebro för lite häng i två nätter. Vi hade det fantastiskt i huvudstaden och för det mesta helt okej väder. Fikade, åt mat och shoppade i mängder, och skrattade såklart. Jag fick med mig det mesta jag hade planerat att köpa + lite till - köpte ett par till shorts, jag som inte har några menar ja. Men men, jag får aldrig nog! Hittade dock ingen långkjol där men den fick jag med mig ifrån örebro istället. Tog faktiskt nästan inga foton eftersom jag var upptagen med annat men några blev det. I förrgår åkte vi upp till Örebro där vi först såg Lol på bio och sen köpte jag som sagt kjolen och en present till lillasyster. Nästa planerade färd är däldenäs, äntligen, jag ska krama sönder mina fina och speciellt Emmie eftersom vi inte har träffats på hela sommarlovet. Saknar henne så det gör ont! Upptäckte också att vissa bilder som skulle vara i del 2 av genreps grejen inte kom med så lägger upp det nu. Nu tänker jag slå på ett avsnitt av 90210 eftersom jag missat så många under tiden som jag var borta. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0