Jag skyller på pappa


Inte för att det regnar just nu men blöö, detta väder, jag hade planerat att ligga ute och läsa i solen men icke. Skyller på pappa som mördade ett x-antal spindlar här i förrgår. Måste vara därför, haha. Jaja, mamma packar lillasysters väska till däldenäs och kommer in och frågar vad som är nödvändigt varannan sekund, första året för lillsyster. Själv väntar jag nog tills imorgon, ska slänga ner lite saker i tvätten nu snart och sen får vi se om jag börjar ikväll. Haha, annars har jag kollat OS stor del av dagen och varit en liten stund uppe på cafét. Nu tänkte jag fixa tidsinställda åt er under tiden som jag är på lägret. Vi hörs! 
från den senaste tiden - filippanordstrom@instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0