Degerfors hela dagen lång


Får bli ett snabbt inlägg för jag ska försöka sova idag, har inte somnat förrän ett tiden på några dagar och det stör mig lite eftersom jag måste upp vid halv åtta. I vilket fall, hade konfirmation förmiddagen som vanligt, gjorde en affisch som vi ledare hade lite olika åsikter om hur den skulle se ut, haha, jag har bara lagom pms, japp! Nåja, slutade runt ett och skrattade åt konfirmanderna som fick gå tipspromenad just nästan exakt då det öste ner, medans vi fick vara inne. Nejdå, jag led med dom, dom flesta i alla fall - hehe. Efter konfan hämtade farfar upp mig med två söta skitungar i baksätet. Tog hand om lilla kusinen som blivit stor nu - vilket hon gärna ville påpeka, 'Jag är fyra nu Filippa, fyra' - och "stor" kusinen som faktiskt är riktigt stor nu, åtta år och hon växer säkerligen om mig snart. Haha, jag hoppas jag får vara längre några år till i alla fall. Okej, nu blev det ett långt inlägg i vilket fall men jag orkar inte gå igenom det denna gång så meningarna kan vara lite otydliga eller så, haha. Vi hörs! 
Dom var faktiskt riktigt vita där ett tag, sen tillbringade jag några timmar på stranden och ja, converse gillar tydligen inte sand så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0