Ett dånande Örebro


Fem dagar kvar tills jag slutar åttan och jag kan inte finna några ord för hur skönt det ska bli. Igår sattes betygen och jag vill så gärna få det där A i tyska men det märker vi på onsdag. Annars har jag tillbringat dagarna med att läsa hungerspelen. Denna bok har jag även gett smeknamnet tegelstenen för det är ungefär i den storleken den är. Har redan malt i mig den första boken och har kommit en bra bit på den andra. Förtrollande bra bok vill jag lova. De senaste dagarna har varit intressanta, har hunnit med en massa, sydde klart min tröja i slöjden där jag höjer mitt D till ett C och varit på Amandas bästa vän Amandas - för er som icke vet, dom heter båda Amanda - student och hört ett dånande Örebro som kryllade av studenter som sjöng "för vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra" för glatta livet. Har läst en massa böcker, inget ovanligt med det, och skrivit klart de tre sista uppsatserna för åttan som jag lämnade in i onsdags. Har även hunnit med en grillkväll med underbart folk. men något jag inte gjort är att uppdatera denna blogg, men jag låter det som står ovan stå som en förklaring till varför. Nu ska jag ta tag i alla bilder jag tagit den senaste tiden och redigera dom, vi hörs mina fina!
Bilder från den senaste tiden - filippanordstrom@instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0