I matkoma


Lovar er att man blev mätt av att bara se vad som fanns i mat och kakväg på det där kalaset jag var på tidigare. Startade med en matbuffé med glass och jordgubbar till efterätt, sedan dök ett kakbord upp med fyra tårtor - ifall någon vill veta, schwardswaldtårta, prinsesstårta, marängtårta och triple chocolate dreamtårta - på det körde dom ett gäng småkakor. Rullade hem i matkoma. Innan det fixade jag i ordning en pajdeg som ska ligga i kylen över natten. Amanda fyller 18 imorgon och jag har lovat henne att fixa en missisippipaj tills det. I övrigt har jag målat naglarna, ännu en gång pryder storbrittaniens flagga mina naglar. Än så länge bara på ena handen men Amanda har lovat att fixa den andra imorgon. Då ska jag även hinna med en miljon andra saker, färga håret, skriva klart tyskauppsatsen, fixa analys och allt annat som ska finnas med i uppsatsen om industriella industrin, skriva en svenska uppsats och fira Amanda såklart. Får se hur jag gör med svenska uppsatsen, har skrivit en men är så missnöjd så vill skriva en ny, men den måste lämnas in på måndag, gah. Nej, nu ska jag ta min värmekudde och mysa ner mig i soffan, har nämligen lyckats på nackspärr under dagen, kulkul. Vi hörs!


Lyckat att jag har nästan exakt samma min här som jag har på bilden i förra inlägget, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0