I sista stund


Älskade syster är hela arton år idag och därmed myndig. Det betyder också att hon snart - kanske - befinner sig ute på vägarna, ensam, oh lord. Vaknade upp och kände doften av nybakade scones, alltid lika gott. Amanda öppnade några paket och började misstänka att mamma och pappa vill få henne utflyttad snart, haha, nejdå. I övrigt har jag gjort paj, som blev helt misslyckad, tagit ett långt bad och inte så mycket mer. Sitter just nu i sängen och ska fixa tyskauppsatsen så jag har den gjord, sen får vi se om jag väljer att skriva om svenska uppsatsen eller inte. Ska också skriva ut ackord till sången jag ska sjunga. Har inte börjat öva än, oups. Dessutom har jag ju den industriella revolutionen att fixa. Och om två timmar kommer det hit lite folk så ska vi fira Amanda. Så jag tror det är bäst att jag stänger ner datorn och fixar allt det där nu, haha. Vi hörs senare eller imorgon!
Ni får en lagomt brusig bild på min finfina uppgift som jag skriver samtidigt som first aid kits musik ljuder ut ur högtalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0