Packning


Inledde sommarlovet med att träffa några underbaringar vid stranden igår, skrattade mig igenom kvällen och om det berodde på sällskapet eller det faktum att jag varit vaken sen halv fem återstår. Åkte hem relativt tidigt i alla fall och i morse stod alarmet på halv nio. Duschade och åkte sedan mot degerfors för konfirmationsträff för oss som ska vara ledare. Fick reda på lite info och fikade. Följde sedan med Agnyplopp hem och väntade på farmor och farfar som skjutsade mig tillbaka hem. Åt mat på cafét och sen dess har jag bara packat, nu är jag klar och tänker sätta mig och kolla några avsnitt 90210 innan jag går upp mot cafét för en fika. Vi hörs!
Är så jäkla trött och eftersom jag inte orkar redigera någon ny bild just nu får denna bild räcka. Jag sover ju faktiskt så den är rätt så passande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0