Så ser kvällen ut


Skippar fotbollen ikväll, om den ens är ikväll, har faktiskt inte kollat. I vilken fall, fixar i ordning mig för kvällen och somnar sedan till helens små underverk. Imorgon agerar jag konfirmationsledare, ryktena går om att "mitt" lag ligger sist så jag får väl komma och fixa till det. Haha, nejdå, kommer troligtvis vara den som ger oss minuspoäng, haha. Fast viktigast av allt, jag får träffa världens mest saknade Agnyplopp som jag inte träffat på över en vecka, can't handle being without her guys. Sover hos henne onsdag till fredag också, kommer fasen leva med henne detta sommarlov, först konfirmationsläger, sedan borlänge på hennes lillebrors cup, sedan örebro, sedan stockholm, inte helt fel! Kommer bara slå ihjäl varandre efter ett tag, haha, nejdå. Nej, nu ska jag börjar checka filmen, vi hörs imorgon!
 
En liten bild på våran hus i Tyskland, alltså där vi bodde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0