Sommarlov!!


Alarmet stod på halv fem i morse och sedan tog det mig en halvtimme att ta mig upp, sedan fixades det i två timmar innan jag gick ut till bussen. Fick inte i mig ens ett tuggummi, var så jäkla nervös - som alltid innan uppträdande - men är själv väldigt nöjd. Dock har jag inte hört det än och väntar på att någon vänlig själ - har tjatat på alla jag känner som jag vet filma att lägga upp det men ingen har tid, gah - ska lägga upp det så jag får höra. Efter alla uppträdanden stod vi utanför bilden - tack och lov för att solen bestämde sig för att lysa idag - och tog kort medans vi väntade på betygen. Visste i princip vad jag hade i alla ämnen förutom i hemkunskap eftersom Marita inte ville berätta det för mig och sa att jag fick vänta. Och vet ni? Jag satte det! Jag fick mitt jäkla A i hemkunskap, så jäävla gött! Annars har jag tillbringat tid på cafét och ätit jordgubbar. Fick ju äta frukosten när jag kom hem eftersom jag inte fick i mig något innan. Nu ska jag redigera bilderna klart och sen bjuds det på grillat i solen, imorgon inleder jag mitt sommarlov med en konfirmationsträff för ledarna på morgonen, vi hörs!
Världens bästa klass, så otroligt underbara är ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0