Utan att kunna mobilblogga


Ligger i soffan och kollar någon halvbra film med Agnes. Har försökt mobilblogga under tiden som jag har sovit hos Agnes men tydligen försvann det med den nya designen på blogg.se. Har i alla fall sovit i degerfors sen i onsdags, har gått troligtvis någon mil med Agnes efter att ha tagit en promenad varenda gång vi inte visste vad vi skulle göra, vilket var ofta. Tröttnade på Spanien - Portugal matchen så andra halvlek gick vi ut på en promenad i solens sista strålar. Tyskland matchen sög, ville bara gråta vid första målet och när det andra gång kvävde jag mitt skrik i kudden. Blöööö på Italien, hoppas verkligen att Spanien utklassar dom på söndag. I alla fall, i går gick jag, Agnes och några fler och käka glass, sedan satt vi på alkobänken och blev utstirrade av alla som åkte förbi. Hade kul i vilket fall. Nu ska vi troligtvis dricka lite te och kanske se en film innan vi somnar sött och tar en låååång sovmorgon  imorgon! Ska jobba några timmar imorgon åt mamma så jag har lite pengar när jag och Agnes drar till stockholm om två veckor. Blev framflyttat eftersom vi bestämde oss för att skippa borlänge. Däremot på söndag är det lääääger!! Helt sjuukt vad jag längtar, kommer bli så jääävla bäst så det finns inte!! Haha, ska försöka fixa tidsinställda åt er under tiden som jag är borta, det är därför ni inte fått Tyskland bilderna än. Vi hörs! 
Här är en av bilderna ifrån Tyskland. Ljuset var uruselt så det är därför blommorna nästan lyser, men denna är ändå rätt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0