-Emmie


Har inte haft tiden att bloggat pga att jag har det mycket i skolan osv. Men idag hinner jag att! Dagen började dock med att jag försov mig, fick fixa mig en snabbis men jag hann! Mötte världens underbaraste Filippa i bussen, som jag har längtat! Skolan var idag ganska seg men jag sjöng i två timmar, vilket resulterade en aning hes.. tog bussen hem och åt mat, asså mat är det bästa som finns? haha, nu ska jag inte prata mat i Filippas blogg..- Drar till hästarna och rider lektion i det fina vädret! Äckligt mysigt!
Justja, Imoron drar jag och Filippa på läger i kilsbergen! Kommer bli sjukt kul och är sjukt taggad!
Sen drar den lilla skit ungen till Tyskland i en vecka..
Puss
-Emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0