Bättre än igår


Är på ett mycket bättre humör idag, fortfarande lite deprimerad över att jag inte kommer få träffa klassen på ett tag men annars relativt bra humör! Sov till tolv - vilket är väldigt mycket för att vara jag - ungefär innan jag gick upp, duschade och sprang ut till bron - som ligger fem meter från mitt hus - för att stå brotull åt kyrkan. Frös fingrarna av mig men hade åtminstone sällskap av Emmie. Troligtvis kommer vi hamna i någon slags tidning imorgon, framkom aldrig exakt vilken till mig och Emmie men Sylvia vet nog. Men vi log och såg glada ut jag och Emmie och han verkade nöjd. Planerna för dagen är inte så många, eftermiddag/kväll ska vi till några släktingar som har fyllt och äta mat. Tills dess funderar på på film. Förövrigt så var jag så nere igår att jag tror aldrig jag meddelade att vi har gått på påsklov, hääärligt! Vi hörs!
Är förövrigt otroligt känslofull idag, och det har vi weheartit att tacka för. Bild ovan är från one tree hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0