Det försvinner aldrig riktigt


Nu har temple run kommit till android så nu är världen frid och fröjd för hälften av världens befolkning. Jag tillhör dock den skaran som hellre vill ha instagram, men man kan ju inte få allt. Mitt humör är bättre idag, fortfarande otroligt lättretlig och en svag huvudvärk som ligger i bakhåll, redo att slå till. Dagen har varit bra i vilket fall, skrev klart en uppgift i svenskan, fick någonting gjort på so:n och kom någon vart med min tröja i syslöjden. Jag och Mathilda gjorde designgruppen sällskap bara idag för att komma igång med våra tröjor. Känns som jag bara har klippt och målat upp mallar dom senaste veckorna på syslöjden så det kändes skönt att få börja använda tyg som material. Avslutade skoldagen med utvecklingssamtal som gick fint. Annars sken solen även idag så jag och mor satte oss ute på altanen och njöt av solen. Samtidigt var jag så hurtig att jag pluggade - ja, det var ju det eller bli underkänd - så nu hoppas vi att jag kan höja mig i hemkunskap imorgon. Vi hörs!
Helt underbart gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0