Filippa i Tyskland!


Fick ett sms klockan 6 imorse av Filippa som sa att hon gick på planet då. Åh, vad jag saknar henne. Det funkar inte att vi är borta från varandra såhär länge, det gör det verkligen inte. Men hon är ju iallafall gullig nog att köpa med en födelsedagspresent till mig! Har iallafall varit hemma från skolan idag, ingen sömn på hela natten + mega huvudvärk funkar liksom inte. Så har tagit det lugnt idag, tumblat, ätit onödigt mycket jordglubbsglass, duschat två gånger, sett ett par avsnitt av HIMYM och lyssnat på samma låt ungefär femtioelva gånger. Insåg just nu att jag har teknik prov imorgon, och det känns sjukt bra att jag faktiskt pluggat. DEN NI. Ska bara läsa igenom lite till så det verkligen sätter sig. Mormor&Lennart är här ikväll och gör kvällsmat, mys. Nu ska jag njuta av att mitt hår är oerhört mjukt. Puss hej.
-agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0