Församlingshemmet


Nyss kommit hem från församlingshemmet där jag tillbringat mina senaste timmar med aftonsång och planering. Hann även med att äta semla vilket blev min andra semla i år, mums! Annars ska jag ta tag i redigering av GC bilder och även Tysklandsbilderna, vill inte påstå att det är några superbilder i kvaliten, men det är bilder ifrån stunderna i Tyskland som jag kommer att sakna. Minnen. Men jag tror jag väntar lite till med redigeringen och slår på ett avsnitt av oth eller revenge eller så kollar jag på båda. Imorgon: skolan, ska först prata med kuratorn och sen träffa politiker och annat inför praon som är tisdag, onsdag och torsdag. Vi hörs!
Bild från något torn vi var uppe i under runtvisningen i heilbronn - om det nu stavas så. Ingenting för hög

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0