Inspirationen saknas


Jag vill så gärna hålla denna blogg vid liv och ha fina bilder att lägga upp varje dag, men jag har just för tillfället noll inspiration. Allt som finns i mitt huvud just nu är läxor och one tree hill, sorgligt men sant. Den serien är beroendeframkallande och så otroligt dunderbra, och nu har jag bara tre säsonger kvar sen har jag sett alla. Kommer hata dom för all framtid för att dom slutar efter nionde säsongen, all framtid! Jaja, bloggsuget kommer väl tillbaka samtidigt som det fina vädret, blommorna och färgerna utomhus gör. I vilket fall så har jag faktiskt varit och hälsat på min gamla skola idag, var så få där, alla befinner sig tydligen i degerfors - typiskt - för att spela fotboll. Ska om någon timme gå upp och äta hos mamma och sen gå mot församlingshemmet där Agnes förhoppningsvis är. Nu ska jag kolla på ett avsnitt oth till sen göra matte, livet är tufft för oss som hatar matte. Vi hörs!
Ännu en bild på min fina bebis - inte samma som den förra - som ska få följa med på praon idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0