Saknade typer


Första praodagen, check! Var med på skull och läste lite och sjöng, Agneta var där och tog kort men eftersom Agnes var sjuk så ska jag ta lite kort på Torsdag med min systemis om Agnes är tillbaka då. Just nu sitter jag i pyamas och ska snart slå på ett avsnitt oth - eller två. Imorgon börjar jag tidigt vid klockan nio och ska leka och sjunga med bebisar/småbarn, kommer säkert bli super eftersom jag älskar småbarn! Sedan kommer jag gå runt helt ensam i gråa degerfors och göra ingenting i flera timmar. Nejdå, tar mig förmodligen mot Farmor och Farfar och gör klart min svenska uppsats så Agneta blir glad. Och matten, blö. Nej, nu ska jag nog kolla ett avsnitt och sen sova, vi hörs!
Finner inga ord över hur mycket jag saknar dessa personer på bilden ovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0