Mitt kära älskade picasa


Jag lovar att ögonlocken var extra tunga imorse. Bokstavligen talat släpade mig upp ur sängen, lyckades ta en dusch, ta på mig kläder, blåsa håret och sedan gå ut till bussen innan jag somnade på vägen in till degerfors. Annars var jag halvdöd fram tills hemkunskapen ungefär - vilket är våran tredje lektion. Annars gick hemkunskapsprovet toppen och teknikprovet åt helvete. Vilket jag egentligen trodde skulle bli tvärtom. I vilket fall, vädret är riktigt uruselt och jag kan redan nordamerikas länder, huvudstäder, berg och vatten så jag tar och slår på en film att mysa till. Vi hörs!
.
Mitt kära picasa har bestämt sig för att uppdatera av sig självt och jag kommer inte åt bilderna för att redigera dom. Så tyvärr har jag ingen ny bild att visa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0