Vill så gärna


Tror att jag fått in det mesta av Engelskan i huvudet nu men ska kolla mer på det senare. Måste verkligen sätta ett A imorgon annars bryter jag ihop. I vilket fall hade jag en riktigt bra dag fram tills Elin hittade en visselpipa och blåste skallen ur hela klassen, då kom huvudvärken som suttit i dom senaste dagarna tillbaka. Som jag längtat. En tråkig föreläsning om droger avslutade min skoldag och jag tror nästan att en vanlig biologi lektion skulle ha varit mer intressant och då vill det inte säga lite. Annars har jag skrikit halsen av mig i någonting som skulle likna sång här hemma - inlåst i Amandas rum nere i källaren och hoppats att ingen stackars själ hörde mig. Nu - one tree hill, senare, revenge. Låter bra, vi hörs!
Alltid lika munter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0