What a lovely day!


Tror att hälften av det jag sagt idag har varit på engelska, så det passade bra med en rubrik på engelska också. Förstår mig inte på mitt humör idag, har nog aldrig skrattat så mycket på hemkunskapen som jag gjorde idag. Samtidigt höll Robin på att driva mig till vansinne. Nej, mitt humör har varit helt galet idag, har varit superglad men det krävdes inte mycket för att jag skulle bli motsatsen. Nog om det, strålande väder idag! Det firade vi med att jag och Emmie tog lite kort efter skolan. Bländade Emmie med reflexskärmen så på hälften av bilderna står hon bortvänd eller gör en minst sagt vacker grimars. Men dom hon lyckades hålla minen på blev snygga, som alltid. Efter det mötte vi killarna och åt glass i solen. Nu befinner jag mig hemma och ska plugga biologi eftersom vi har redovisning, på arbetet vi har hållt på med sen vi började åttan, imorgon. Har även tyska och so att göra tills imorgon så det är väl bäst jag sätter fart. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0