Bara en kort stund.


Är hemma. Är dödligt trött. Gårdagen var jobbig, men denna dag var helt otrolig. Har sprungit,  lekt, snurrat barn, jagat, skällt ut barn, burit stenar och gud - haha, gud, klyftigt, kristet läger -  vet vad. Var många barn att hålla koll på igår, tyckte dom var överallt fast samtidigt aldrig där när man ville, idag anlände lika många till, fast yngre, och med mer ork. 60 jäkla barn, dock underbara och goa, men hur mycket ork har man egentligen? Jagade småtjejerna och snurrade dom sedan i cirkus en timme, men det uppskattades. Nåja, har haft det riktigt roligt, har ju haft sällskap av bland annat Agnyplopp och Emmie så har haft gott sällskap. Nu ska jag sova för imorgon klockan åtta ska jag vara tillbaka för att hjälpa dom packa och sen säga hejdå, så god natt mina fina. Nu har ni fått hört vart jag hållt hus denna helg..
#svartvitt #självporträtt #osminkad #för #flera #dagar #sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0