En plats de kallar lyckan


Detta är vad jag sysslar med under dagen, det plus en jäkla massa hosta. Började på boken igårkväll och har bara ett få sidor kvar, men riktigt bra var den! Är hemma och är sjuk, hostar som en tok - har jag i och för sig gjort nästan hela veckan men idag är det aningen värre. Håller just nu på att laga mat till mig och mor, sedan runt tre kommer förhoppningsvis Jennie med en engelska mapp åt mig. Har egentligen prov imorgon med men ska inte till skolan då heller. På onsdag däremot har jag planerat att komma - om hostan har lugnat ner sig - för då ska vi ut och vandra i råbäck hela dagen. Sedan är vi ju lediga torsdag fredag och torsdagen tillbringar jag förhoppningsvis med Agnyplopp i Degerfors. Nu ska jag titta till potatisen, vi hörs mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0