Kanske detta år


Hallü! Jag lever, jag har inte hostat ihjäl mig om ni fått för er det. Jag lyckades till och med dra mig till skolan igår för att gå en mil. Just att gå en mil kanske inte är sådär överdrivet jobbigt, men det var lera. Överallt. Dessutom gick vi ju till och från råbäck så det blev väl lite extra det med. Men hemvägen var bra, satt på sidan av vägen och pratade i en timme med Moa, Maria, Daniel och en liten stund Robin. I solen såklart. Åkte sedan med bussen hem, fikade en kortis på cafét innan jag gick hem och hamnade framför tv:n i några timmar. Upptäckte sedan att min klänning kommit och jag lovar, den är så fin. Så sjukligt nöjd med den så det finns inte. Fast ni får vänta med att se den tills skolavslutningen. Detta år slipper jag i alla fall stressen, och kanske kan jag detta år känna mig riktigt nöjd med skolavslutningsklädseln. Vi hoppas på det. Nu ska jag duscha och sedan hitta på något annat. Vi hörs!
Härlig färg är det i alla fall på klänningen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vart är klänningen ifrån?:)

2012-06-14 @ 12:00:44
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0