Maria klagar på att jag inte bloggar, i oc...


Maria klagar på att jag inte bloggar, i och för sig förstår jag henne, jag har ju inte bloggat. Men vem sitter inne vid datorn när det är 33 grader ute? Inte jag. I alla fall, ligger helt utslagen i mammas och pappas säng, under fläkten som fläktar så skönt, med en bra bok, ungefär så jag tillbringar dagarna efter skolan nu när det är så varmt ute. Jag älskar solen, det gör jag verkligen, men jag klarar inte av att vara i värmen så länge, skuggan fungerar fint för mig, jag blir ändå inte brun oavsett hur länge jag sitter i solen. Nåja, slutade halv två idag, precis som alla andra fredagar, och åkte med Maria hem. Tillbringade sedan lite över tre timmar där med att sortera smycket, dödligt tråkigt vill jag lova. I övrigt så lovar jag er lite bilder när jag orkar starta datorn och redigera alla bilder. Tog faktiskt med mig kameran till skolan idag så har en massa, eh, fina bilder på bland annat Maria. Eller rättare sagt framför allt på Maria. Nej, nu ska jag återgå till boken, vi hörs mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0