Ny månad, nya tag


Första maj idag och solen skiner, härligt. Agnes åkte hem för några timmar sedan, hon skulle medverka i någonting med drillen, paradliknande. Annars har jag haft en bra start på dagen, mor bjöd på nybakade scones till frukost ute på altan i solen. Mindre bra är att jag kommer få tillbringa hela dagen med att städa, ett klädhav ligger utpritt över hela golvet från att jag provat kläder hit och dit. Lillstugan och köket ska också städas, men det går snabbt, resten av familjen städar trädgården, glad att jag slipper det, hehe. Nej, ska sätta fart så jag kan få njuta av solen när jag är klar. Vi hörs!
#1 våran stolthet, bron - #2 ännu en gång, spegelbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0