Ta vara på tiden


Solen skiner även idag! Dock ska det snöa på fredag (?) det är för tusan maj. Så ta vara på tiden i solen mina vänner. Själv var jag nyss på cafét och fikade i solen, samt pratade är grabbsen vid affären, ska träffa dom senare och käka pizza. Först ska jag bara lämna lillasyster på scout innan jag drar ut och springer. Japp, idag igen. Förstår inte varför Agnes blev så förvånad när jag sa att jag hade varit ute och sprungit. Jaja, det var skönt att springa helt själv och inte behöva tänka. Så vi hörs!
Nya proffen på facebook. Tagen av Emmie ifrån helgen, är förövrigt där jag springer - tack vare Emmie - längst älven, najs.

Kommentarer
Postat av: Faster U

Så vi kör på Jordgubbslunken Ippa?!?

2012-05-02 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0