Ute i regnet


Provet gick finfint, var faktiskt ingenting jag var osäker på men kommer säkerligen ha några fel i vilket fall. Hade också årets första orientering idag, jag är troligtvis ensam om att tycka om skolans orientering. Nej men dom som tycker om orientering tycker ju inte om skolans, och många andra hatar bara orientering i allmänhet. Nåja, vi hann springa hela banan - som förövrigt var den samma som förra året, men hör och häpna, rättplacerad i år - innan regnet kom. Tack och lov. I övrigt var det mest värdelösa lektioner hela dagen. Var dock på ett sjukligt mycket bättre humör idag, äntligen! Kom hem för några timmar sedan och fikade på cafét samt åt, sedan var jag så pass duktig att jag faktiskt drog ut och fotade växter i regnet. Kärlek till vattendroppar. Nu ska jag gå och ta medicin och sedan fortsätta glo på ghost whisperer. Imorgon väntas vårshow och jag är inte med imorgon, ångrar mig inte ett dugg, stressen, nevositeten och allt det där innan. Nej, bra beslut! Vi hörs!
Bild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0