Dagen innan


Fredag och jag är så glad! Skolan gick relativt snabbt, hade först kemi, sen idrott som jag bara var med på en stund. Åkte upp och gjorde halsprov eftersom jag har så jääkla ont i halsen att jag inte kan svälja. Dom hittade ingenting men köpte med Zyx - som endast hjälper lite, men det är skönt så länge den hjälper. Åkte tillbaka till skolan och hade tyska, sedan svenska och avslutade dagen med biologi. Annars är det marken imorgon så det är fullt ös på cafét. Nu är det mesta klart dock så Amanda och pappa är iväg och hämtar pizza, det liksom tillhör att vi äter det dagen innan. Förövrigt kommer en rejält saknad Emmie till mig imorgon så ska gå något varv på marken med henne. Yey. Vet inte om jag skrev detta  men fixade praoplats häromdagen, yihaa, så skönt att jag fick den jag ville ha. Nej, men, nu ska jag kolla några bloggar och sen äta! Vi hörs! 
Titta vad jag fixade i förrgår, så nöjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0