När annars skulle det passa?


Har väl egentligen saker att göra, men hallå, enda gången jag uppdaterar här är ju när jag borde göra någonting annat mycket tråkigare. Nejdå, men det var ett tag sen jag skrev här, kändes att det var dags. Förra veckan bestod mina dagar av plugg, nationella och sen andra prov. Hela veckan. Kommenterar inte hur det gick för mig förrän jag vet med säkerhet, kan inte säga något säkert, haha. Nåja, denna vecka har vi ett lungt provschema med endast ett engelskaprov inplanerat imorgon, så det är väl vad jag egentligen borde göra. Det och packa, för på fredag kväll åker vi till stockholm och sover där över natten, sen på lördag morgon åker vi mot gran canaria. Direkt när jag kommer hem ska jag på vinterhajk med bästa folket. Annars då, jo umgicks med mina favoriter förra helgen i degerfors och bara hade det bra. Nu ska jag återgå till engelskan och sen försöka göra lite matte, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0