Allting som finns där


Tänkte att jag skulle börja inlägget med något citat från någon vis man/kvinna, men nej, hittade inget bra, haha. Sitter just nu i soffan hemma, njuter över att nästa prov jag har är först på måndag, då en vecka full med prov väntar. Ett på måndag, ett på tisdag, ett på onsdag, ett på torsdag och sen avslutar vi veckan med en tre timmar lång skrivuppgift i svenskan. Men det är rätt lungt för tre av proven är nationella och går ej att plugga till, där ibland det sista. Till lite roligare saker, jag fick ett, hör och häpna, B på fysikprovet. Var så lycklig att jag framförallt klarat av det och för det andra, jag är sämst på fysik så ett B var ju rent av otroligt. Gjorde matteprov idag också och totalt på båda delarna fick jag 38/40 så även det gick super! Nog om skolan, det är bara 17 dagar kvar tills jag flyger iväg till Gran Canaria. Till helgen så ska jag på lördag åka in och sova hos Agnes eftersom hon blir 16, oh herregud. 15 kändes inte så stort men 16 år, känns som det är så mycket mer än bara ett år mellan 15 och 16, men jag vet inte haha. Nåja, nu ska jag fortsätta kolla på grey's och kolla till lillasyster som är sjuk. Vi hörs! 
Bild på lillasyster från i somras, hittade en bunt med dessa bilder på ett gammalt minneskort, sånt gör en lycklig, haha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0