15 dagar och en ny familjemedlem senare


Så nu var det ett tag sedan jag hörde av mig och det har ekat tomt här i, om jag minns rätt, 15 dagar. Anledningen? En otroligt söt liten valp som har flyttat hem till oss som gillar att bitas och äta mer än något annat. Påsk har hunnit passera och jag har hunnit träffa stora delar av den närmsta släkten. Har även hunnit med en kvartettåterträff och nu efter lovet hade vi en mysig eftermiddag på skolan med plusawards! Nu idag skrev jag ett nationellt prov i Engelska - vårt första skriftliga - och tiden efter skolan tillbringade jag med Maria framför några avsnitt av Castle. Nu så tänker jag gå och busa med min hungriga lilla bebis som är otrooooligt livlig när hon är hungrig och sedan tänker jag göra mat åt mig själv. Vi hörs! 
 
Denna bild är faktiskt tagen från en rörande buss när vi var påväg till Las Palmas på Gran Canaria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0