Vad jag borde göra


Tänk att det alltid ska vara så svårt att börja ett inlägg. Att skriva "hej bloggen" känns inte riktigt som min grej och ja, jag vet inte hur man gör det helt enkelt. I alla fall, måndagens inlägg var tidsinställt så vad har jag sysslat med de senaste dagarna. Jag träffade Moa, Maria och Agnes och vi hade en reunionkväll hos Moa, åh vad jag saknar att träffa dem varje dag! Det var i alla fall supermysigt och det kändes behövligt. Så igår följde Maria med mig hem och vi städade lite runtom i huset så mamma blev glad haha. Sedan kollade vi serier, åt onyttigt och hade det bra. Idag ska jag fara till henne så fort jag har städat lite till, fått i mig mat och om jag har tur så hinner jag även träffa systeryster innan också. Så ja, jag borde väl egentligen inte sitta här utan sätta fart så, vi hörs! 
 
Två bilder ifrån något litet torg i gamla stan i Stockholm som jag och Maria hittade i somras. 

Kommentarer
Postat av: Faster U

O imorgon kommer vi😜! Skönt va Ippa? Som du saknat oss...😷

2014-04-16 @ 14:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0