Den sämsta julklappen


Bild tagen tidigare idag när himlen slog till med en otrolig solnedgång

Julfirandet är i princip över och alla i huset är lagomt slutkörda. Just för tillfället spelas dagens tredje långfilm på tvn - nämligen smurfarna (1 eller 2 jag har ingen aning). Julen var lika mysig som alltid och har - trots mitt ogillande av julmat - ätit mat så det räcker och blir över. Själv fick jag en förkylning i julklapp av tomten så jag satsar på att bli frisk så snabbt som möjligt - eh ja, för man brukar ju satsa på att fortsätta vara sjuk? Nåja, nu verkar det som vi ska spela spel och fika lite. Imorgon ska jag kasta mig in i mellandagsrea-kaoset, önska mig lycka till! Vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0