Som vanligt, som alltid


Jag kanske har blivit tre eller fyra år äldre sen jag startade denna blogg men jag fortsätter med att uppdatera denna vareviga gång jag har plugg att syssla med. Det är ju egentligen viktigare men jag tänker att jag försöker få det gjort imorgon och över helgen. Nog om det; Jag ändrade lite i designen och tycker det blev en klar förbättring. Är väl ungefär två nya bilder i den men jag tar i princip aldrig bilder längre haha. På tal om någonting annat, jag tycker jag förtjänar en applåd! Jag minns inte senaste gången jag uppdaterade så här tätt förut, haha? Så vad har jag sysslat med då? Igår kollade jag ikapp The Vampire Diaries - äntligen - vilket innebär att mitt liv fortfarande kretsar kring serier och The Hunger Games. Ja, jag vet, urtråkigt, men sådan är jag! Annars hälsade vi på våran valpis förra helgen igen och hon har äntligen fått ett namn; Chili. Åh vad jag längtar tills hon får komma hem hit. Nu ska jag i alla fall gå upp och vara social med resten av familjen som är hemma, vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0