My day today :)


idag fyller lilla jag år och blir helt plötsligt stora jag!
jag blir nämligen tonåring! ja, imorse kom lillasyster (L-S) och storasyster (S-S) och mamma in med frukost på sängen och lite presenter. jag fick en kokbok (rutiga kokboken) och tre oversize tröjor,hehe.
jag åt aldrig frukosten i sängen utan jag var lite social och åt den med L-S och mamma. S-S gick och la sig igen.
jag gick (efter frukosten) in till mitt rum och la mig i sängen med datorn i knät. och nu ska jag snart gå upp och packa upp mina saker ifrån åland. det mesta ska dock i tvätten eftersom jag använde alla kläder så..
men jag måste ändå ta upp, vika. och GÅ till tvätten med dom, haha.
annars har det inte hänt så mycket hitills. jag tänkte att om U och M läser detta så skulle det vara bra om U kunde svara på min fråga: har jag möjligtvis två (eller en) påse ifrån ginatricot och en ifrån åhlens kvar i eran bil?
aja, nu måste jag gå upp innan mor min kommer hem och tjatar på att jag inte ha gått upp en, hehe.
bloggar mer ikväll kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0