Tandvärk?


jag har fått tandvärk, jippi! det gör ont som fan och jag görglar saltvatten hela tiden.
och blåsorna på min tunga har inte heller försvunnit, jag hatar det. Jag kan inte äta ju.
jag får hoppas att det försvinner tills ikväll, annars får jag droga alvedon om det nu hjälper.
För jag ska ju på tjejfest så jag får inte ha ont, haha.
aja, jag har en fråga, finns det något värre en surrande "flygdjur" ja ni fattar vad jag menar?
Typ, flugor, mygg, getingar, och sånt skit!
inte enligt mig, för runt mig finns typ 98289489 flugor och +3489 av något annat irriterande djur.
och en lillasyster mitt i allt, som också råkar vara väldigt jobbig.
hon och pappa väckte mig med vatten imorse, inte snällt!
sen tvingade jag mig själv upp och tog ett bad.
sen åt jag frukost, eller jag åt inte så mycket med tanke på tandvärken.
nu ska jag fortsätta att leta efter hur man gör för att ha sitt namn stående efter varje inlägg.
och jag får väl hoppas att det finns på designa din blogg eller vad det nu hette. sjukt bra sida för den delen.
Tills dess får ni stå ut med mina ypertråkiga inlägg.
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0