10-11-30


Nu har jag inte bloggat på länge, så ovanligt.

 

Till mitt försvar så varnade jag att jag skulle blogga dåligt nu när jag hade mycket prov. Och tro mig, det har jag. Dagen igår ägnades åt plugg fram till 22:07 för att vara exakt. Sedan somnade jag, haha. När jag vaknade var det skola, sedan till cafét för att hjälpa mamma med privat bjudning. Hjälpte henne med dukningen och serveringen innan jag gick hem för att kolla tv vid 21 tiden. Och nu sitter jag här, jag ska alldeles strax gå och sova, jag är helt utmattad efter att jag sprungit fram och tillbaka. Nämnas ska också att jag ska upp 06:15 imorgon. Och imorgon får man öppna julkalendern, eller hur? Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0