24 timmar.


Jag fattar inte hur många prov man kan ha?

morgon har vi ett, sen på Fredag har vi ett till. Sen nästa vecka har vi än så länge, bara ett.
Sen efter det kommer allas favoritvecka, den veckan som är fullproppad med prov. Nämligen 4 stycken.
Vilket också är precis så många man får ha en vecka. kul. vilket innebär att ni inte ska förvänta er speciellt mycket bloggning, för jag kommer inte att ha tid helt enkelt. Just nu ler jag åt att jag slipper plugga inför morgondagens prov eftersom våran lärare gick igenom vad man skulle kunna på provet, och det kan jag redan.
Känns underbart faktiskt.
Förut kollade jag på "24 timmar" nu är de "will and grace" som är och alltid kommer att vara hysteriskt roligt.
nu ska jag fortsätta skratta, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0