10-10-22


Det förra inlägget var lite vimsigt, jag vet inte riktigt hur jag skrev, men borta är nyckeln och minneskortet iallafall.
Dagen började med att jag försov mig, vilket inte var så jättebra för jag skulle ha duschat och jag hade 15 minuter på mig innan bussen skulla åka typ. Så jag fick sätta upp håret i en tofs och slänga ihop mina saker + idrottskläder, hårblås, plattång (som jag förövrigt glömde kvar i skåpet efter skolan) och schampo och balsam.
Sen slänga i mig en macka och springa ut, och jag hann. Första lektionen idrott, sprang och böt om och hade styrkelektion, träningsvärk, träningsvärk, trääääääningsvärk. Sen sprang jag in och duschade och höll på att komma för sent till matten, nej, det gjorde jag faktiskt, men min lärare strök det eftersom det var efter idrotten och det var ganska många som kom för sent. Efter matten inställt i nästan 2 timmar, underbart!
Sen endast två lektioner till och under den tiden försvann min nyckel, suck. Sen vid 2 fick jag skjuts tillsammans med en kompis och jag var hemma vid halv 3 istället för halv 4, awesome. Upp till cafét och jobba en liten stund och sen hem och städa.

Sen nu sitter jag här, proppmätt efter pizza och efterätt. Väntar på att Idol ska börja igen, funderar på att läsa lite. om jag orkar vill säga. bloggar i alla fall imorgon igen, då kanske det dyker upp några bilder kanske! får väl se, om mitt minneskort bestämmer sig för att hoppa fram..

God natt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0