10-10-26


Idag har jag en sådan här deppdag, ingenting går riktigt som jag vill.
Nyckeln saknas fortfarande, men minneskortet hittades i söndags, då jag hade magsjukan.
På morgonen mådde jag förjävligt och spydde på morgonen. Sen mådde jag bara illa resten av dagen.
Jag stannade hemma på Måndagen, ni vet 48 timmars grejjen. Men idag vart det skolan.
Min fondation är slut, mitt täckstift är slut, mitt puder är för mörkt för min hud.
Mina finnar är värre än någonsin och jag kan inte täcka dom..
Så månaden som kommer, kommer jag att gå heelt osminkad iskolan. Ända fram tills trivselkvällen.
Men som sagt, i skolan, i barcelona vet jag inte än, då ska jag väl göra mig iordning.
Nej vilket tråkigt samtalsämne. Jag behövde skriva av mig lite bara.

som dom flesta kanske har märkt så har min blogg varit väldigt tråkig på sistone, antingen klagar jag eller så skriver jag väligt kort eller ingenting alls.
Men jag ska försöka att bli bättre, kanske genom att uppdatera bättre? vad tycks? två inlägg om dagen?
Sen så ska jag kanske komma igång med en tävling, eller? jag har märkt att jag har faktiskt en del som läser min blogg varje dag, trevligt, fortsätt!
Nu ska jag fixa iordning mitt rum lite och sen kolla på NCIS, mitt favoritprogram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0