dumma nyckel.


Som rubriken kanske avslöjar så är min nyckel fortfarande borta.


Dagen idag har väl varit rörig, tråkig, rörig, skrikig, rörig ja, ni fattar.
Min klass, som jag förövrigt börjar vänja mig vid, råkar ha en ganska sjuk humor.
Men annars har vi varit kanska röriga idag, vilket kanske inte är så ovanligt för att vara 7C  (lägg märke till betoningen på vi)
Annars har jag iallafall börjat städat, och det ska jag fortsätta med, och packa till barcelona.

Måste medge att jag skrev i förra inlägget att jag skulle börja uppdatera bättre, och självklart glömmer jag att uppdatera över huvud taget igår, smart där Nordström.
Nu ska jag fortsätta och sedan sätta på TV:n och plugga till fysik prov, men först, städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0