Ingen bloggning förrens på Fredag, tror jag..


Jag är inte hemma, utan jag bor för tillfället hos min farmor och farfar.
Mina föräldrar är till Frankrike så vi bor här under tiden, jag och min lillasyster.
Idag är det studiedag, vilket är bäst!
Sov tills halv 11, guuud så skönt, men imorgon blir det skolan igen..
slutar tidigt på Onsdagar, vid 1! tidigast på hela skolan.
Ska gå och fylla på mitt busskort efter det, har 0,00kr kvar på det typ.
Jo, rubriken, eftersom jag inte är hemma så får jag sitta vid farmor och farfars dator, och internet är segast!
Så jag får se om jag orkar blogga någon mer dag. Annars kanske jag gör det i skolan på Fredag. 
För då ska vi vara i datasalen. Och jag får gå typ tio minuter efter lektionen har börjat!
Lång historia varför men det får jag, så jag slutar i allafall 1 då!
men då ska jag hem igen, eller så ska jag med Ebba hem, eller så ska hon med mig hem.
Nu ska jag kolla facebook och sen försöka logga in på msn, hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0