1 år idag!






















Du är helt underbar bästavän!
Vi träffades för kanske 5 år sen, tack vare Matilda.
Jag var med matilda då, och ni två pratade på msn.
När Matilda gick på toaletten började vi prata, och vi gav varandras msn.
Sen pratade vi i flera dagar, men sen slutade vi om jag minns rätt.
Efter typ 2 år började vi prata sådär ofta igen, vi hade bara sagt hej till varandra några gånger under dom två åren.
Sen pratade vi lite då och då, och efter 1 år var vi riktigt bra vänner.
Vi började säga att vi borde träffas, eftersom vi inte gick på samma skola.
Och det gjorde vi, en gång, innan den 16:e september 2009. och under 2009 började vi verkligen bli riktigt bra kompisar. Vi sms:ade jämt och vi pratade konstant. någon gång i början av September så fick jag ett Best Friend halsband, och den första jag tänkte på var dig.
Något jag aldrig sagt till dig var att jag inte vågade ge dig det, för jag var rädd att du inte hade mig som bästa vän.
Men du skickade alltid kedjesms så jag gjorde ett eget. Där det stod "vem skulle du ge ditt bästa vän halsband till? skicka detta till dina 10 närmaste vänner och se vad dom svarar"
Något liknande iallafall.
Och du svarade "dig... ;$ <333"
Och jag sms:ade tillbaka "jag med <33"
Sen den 16:e så hade vi 6:or disco och bjöd två andra skolor också, din skola och en till.
Så då när du kom så gav jag dig halsbandet och sen dess har vi varit bästa vänner.
Alla minnen vi har, helt underbara.
Jag älskar dig bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0