ännu en gång, sjuk.


Ännu en gång är jag sjuk, men denna gång värre.
Stannar hemma idag och imorgon och kanske längre, feber och försyld, kul.
Jag ser också jätte bra ut idag, håret uppsatt i en tofs, slitet som tusan, osminkat, och ja, vackert.
Men jag är ju sjuk, och då ska man se förfärlig ut, det är liksom meningen, eller hur?
Men jag funderar på att fixa iordning mig, rycka upp mig lite.
Jag har fortfarande inte tagit mig upp ur sängen.
ligger i mammas säng och kollar på TV, så skönt, men jag mår bara sämre av det.
Jag har ju i allafall tid att fixa Amandas bloggdesign nu, mycket med tid!
aja, bloggar mer sen.

bis bald

Kommentarer
Postat av: Faster

Du låter som Mamma Mu som var försnuld...Hoppas du kryat på dig. Jag vill inte ha dina baciller till marken...Kram

2010-09-20 @ 21:23:50
Postat av: ippa

sv: haha, nu är jag frisk :)

2010-09-23 @ 17:12:10
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0